Informatie over Bestellen & verzenden

Bestellen

Om kleding met eigen bedrukking te bestellen moeten je een paar stappen doorlopen:

  1. Kleding kiezen via onze kleding website 
  2. Geef ons het artikelnummer door. Laat ons het aantal opdrukken weten en hoeveel stuks je zou willen bestellen. Wij geven je dan z.s.m. de prijs door 
  3. Ontwerpen aanleveren
  4. Wij bestellen en bedrukken de kleding naar jouw akkoord.

Contactgegevens

Voor al je vragen, een prijsopgave, je idee bespreken, doorsturen logo’s mag je contact opnemen via e-mail, telefoon of Whatsapp

Ons adres is:

  • Unboundprint
  • Botterweg 12P
  • 8042PA Zwolle

Prijsopgave & bestellen

Als je aan ons de volgende gegevens doorstuurt dan geven we je een prijsopgave

  • jouw gegevens voor op de offerte (jouw naam, bedrijfsnaam (indien van toepassing), adres en e-mailadres)
  • artikelnummer (zoek kleding via onze kleding website )
  • kleur artikel
  • maten en aantallen (en eventueel namen en nummers per artikel)
  • aantal opdrukken en locatie (voor achter, mouw etc.)

Wij sturen je dan per e-mail een offerte toe. Als je tevreden bent over de prijs dan mag je de ondertekende offerte per e-mail terug sturen. Na ontvangst gaan we starten met jouw order, we controleren aangeleverd ontwerpen en gaan de kleding bestellen.

Ontwerp aanleveren

Om de kleding zo mooi mogelijk te kunnen bedrukken is het belangrijk dat de ontwerpen een zo hoog mogelijke kwaliteit hebben. We hebben een speciale pagina gemaakt om te laten zien hoe je je ontwerpen en logo’s moet aanleveren.

Bekijk hier de aanlever specificaties

Bestelling controleren

Unboundprint controleert elke bestelling, wij kijken of de gekozen kleding in de gewenste aantallen en maten leverbaar zijn. Als dit niet zo is nemen we contact met je op om vergelijkbare kleding te leveren van een ander merk, of een ander type maar zoveel mogelijk aansluitend bij jouw wensen. Als de prijs veranderd dan laten we dit weten en kun je alsnog beslissen om de bestelling te annuleren.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling klaar is?

Zodra jij jouw bestelling hebt geplaatst en wij deze hebben gecontroleerd, gaan we aan de slag. Als de door jou gekozen kleding niet direct uit onze voorraad leverbaar is, bestellen we deze bij één van onze vertrouwde leveranciers.

We ontvangen jouw kleding en starten dan met het bedrukkingsproces. Hoewel we ernaar streven om de levertijd zo kort mogelijk te houden, zijn we hierbij soms afhankelijk van onze leveranciers. Meestal kun je jouw bestelling binnen 2 weken in huis verwachten. Meestal gaat het zelfs sneller, maar kwaliteit staat bij ons altijd voorop. Mocht de levering onverhoopt langer duren, dan houden we je hiervan op de hoogte.

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jouw bestelde kleding zo snel mogelijk en in perfecte staat bij je aankomt!

Op Maat Gemaakte Kleding

Wij streven wij ernaar om unieke, op maat gemaakte kleding te leveren die perfect aansluit bij jouw persoonlijke stijl en wensen. Om deze reden wordt al onze kleding speciaal voor jou gedrukt nadat je de bestelling hebt geplaatst.

Belangrijk: Retourbeleid voor Op Maat Gedrukte Kleding

Omdat de bestelde kledingstukken speciaal voor jou worden geproduceerd, kunnen wij helaas geen retourzendingen accepteren, tenzij er sprake is van een defect of een fout van onze kant. Als je twijfelt over maten, kleuren of ontwerpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor advies voordat je de bestelling afrondt. Wij staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat jouw bestelling perfect aan je verwachtingen voldoet

zelf kleding aanleveren om te bedrukken

We doen dit liever niet om problemen achteraf te voorkomen. Er kan best veel mis gaan tijdens het drukproces en niet alle kleding is geschikt om te bedrukken. Wanneer wij de kleding bestellen en bedrukken en er gaat iets fout tijdens het drukproces dan zorgen wij natuurlijk voor vervangende kleding zonder extra kosten.

Wanneer je zelf kleding aanlevert en er gaat iets mis dan vergoeden we de kosten van het kledingstuk niet. 
Wil je toch zelf kleding wilt aanleveren, dan beoordelen we deze altijd eerst om te kijken of deze geschikt is om te bedrukken.

Afhalen op afspraak

Bestellingen kunnen worden opgehaald in Zwolle. Neem contact op om een afspraak te maken via 06-429 79 363

  • Unboundprint
  • Botterweg 12P
  • 8042PA Zwolle

Verzenden

Nadat jouw de door jouw bestelde kleding besteld en gedrukt is kunnen we deze verzenden. 

Nederland:

Bezorgd door PostNL binnen 1 tot 2 werkdagen.
Verzendkosten €6,95, inclusief Track & Trace.

België:

Verzendkosten €9,95, inclusief Track & Trace.
Bezorgd door PostNL (en lokale partners) binnen 2 – 5 werkdagen na verzending.

Duitsland:

Verzendkosten €9,95, inclusief Track & Trace.
Bezorgd door PostNL (en lokale partners) binnen 2 – 5 werkdagen na verzending.

Internationaal:

Verzendkosten €9,95, inclusief Track & Trace.
Europa: 2 – 7 werkdagen na verzending.
Buiten Europa: 5 – 15 werkdagen na verzending.

Aanvullende Informatie:

Bestellingen worden verzonden zodra deze volledig compleet zijn. Je ontvangt een automatische e-mailnotificatie wanneer jouw bestelling is verzonden.
De kleding wordt verzonden als pakket en er is vaak een handtekening nodig bij levering. Alle zendingen hebben een Track & Trace-code. Pakketten worden doorgaans bij de buren afgeleverd als de ontvanger niet aanwezig is. Na 2 mislukte afleverpogingen wordt het pakket aan ons geretourneerd. Om het pakket daarna alsnog te ontvangen zul je helaas weer verzendkosten moeten betalen.

Opmerking: Vanwege verhoogde werkdruk bij bezorgdiensten, vooral tijdens feestdagen, kunnen er in sommige gevallen extra vertragingen optreden in de levertijden bovenop onze verwerkingstijd.